tirsdag 26. august 2008

Nytt skuleår!


Då er me i gong med eit nytt skuleår,og eg gler meg :) Bilete visser meg og søsken barne mitt, frå sommaren min i USA


Eg veit ikkje heilt kva forventningar eg har til pedagogikkfaget i år, håper å få læra meir, og at eg vil kunne ta det med meg ut i praksis. Få meir innsikt i kva som vil møta meg i framtida som lærar.

Detta året her skal me skriva blogg fram til jul, me skal skriva fem innlegg, der me går dypare inn i eit tema, som me velger sjølv. Eg veit ikkje kva eg vil skriva om enda, må bla litt i bøkene og sjå kva eg vil læra meir om.


Eg synest blogg var eit godt hjelpemiddel til å få oversikt over stoffet i pedagogikk. Og eg lærte utroleg masse, og sitt igjen med mange tankar.


Eg trur detta blir eit kjempe kjekt år :)

3 kommentarer:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Så fint bilete, Franny. Såg ut som du koste deg i ferien din. Eg ynskjer lukke til med fordjupingsinnlegga, her kjem nok ideane til noko å skriva om etterkvart. Tvi-tvi!

Birgit :-)

Cato sa...

Hei Franny!
Ja, endelig er vi i gang igjen med nytt skoleår.
Ser ut som om at det er flere enn meg som har sett frem mot dette. Nye utfordringer, nye elever, denne gangen i småskolen, og ikke minst ny kunnskap!

Gleder meg til å sammarbeide med deg på praksisgruppe. Vi kommer nok til å få det kjekt!

Franny Maria sin pedagogikk blogg sa...

Tusen takk Birgit :)